Veel bedrijven worstelen met het inrichten van bepaalde werkprocessen. Een klantenservice van een bedrijf moet uitstekend zijn. Vanaf het moment dat een klant een probleem heeft, moet de klant het gevoel hebben dat het zo snel mogelijk kan worden opgelost. Mensen hebben een hekel aan een lange wachttijd en willen per direct geholpen worden. Dat is iets wat deze moderne wereld vraagt van een bedrijf. Echter blijkt dit toch vaak anders te lopen. De klantenservice van een bedrijf is niet goed ingericht en klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd. Een live chat service en inbound callcenter kan uitkomst bieden.
Met het inbound callcenter van BizziPhone hoef je je als bedrijf nooit meer druk te maken over gemiste gesprekken van potentiële klanten. Hierdoor zorg je voor positieve klanten en heb je de mogelijkheid om meer klanten binnen te halen. In deze blog bespreken we hoe een inbound callcenter en een live chat service zorgen voor een optimale klantbeleving.
Waarom een live chat service op de website?
Een live chat service is iets wat je steeds meer terugziet, en dat is niet zonder reden. Veel bezoekers van een website keren terug wanneer er een live chat service wordt aangeboden. Een onderzoek laat zien dat websites zonder een live chat gemiddeld 35% tot 65% minder conversies hebben. Een live chat kan ervoor zorgen dat twijfelende klanten worden getransformeerd naar een kwalitatieve lead. Dit is dan ook de reden waarom een live chat service voor veel bedrijven onmisbaar is geworden. Het zorgt voor positieve klanten en kan ook nog eens extra klanten opleveren.
Waarom een het inbound callcenter?
Heb je als bedrijf moeite om personeel te vinden die de telefoon op kan nemen? Dan kan dit ervoor zorgen dat je klanten niet tevreden kunt houden. Het kan er zelfs voor zorgen dat klanten bij je weggaan. Bovendien loop je ook nog eens potentiële klanten mis, erg zonde toch? Gelukkig kan dit tegenwoordig eenvoudig worden opgelost met het inbound callcenter van BizziPhone. Je betaalt een vast bedrag per afgerond gesprek. Ook kun je gebruik maken van een persoonlijke telefoniste die beschikt over de kennis van jouw bedrijf. Zo kunnen alle mensen voorzien worden van de juiste informatie. Bovendien is de telefoonservice van BizziPhone altijd opzegbaar. Je zit niet vast aan een contract waardoor je als bedrijf zeer flexibel bent. Genoeg redenen om te kiezen voor de voordelen die een inbound callcenter met zich meebrengt. Zorg voor tevreden klanten en haal nieuwe klanten binnen met de specialisten van BizziPhone!
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.